Karltex

Karltex.se, SVERIGE

Karltex.se låg i en vacker gammal byggnad i centrala Göteborg. Karltex.se bestämde sig för att flytta till en annan byggnad i centrum. Den nya butiken hade samma centrala läge och samma antal kvadratmeter som den gamla byggnaden, men Karltex.se ville maximera försäljningsytan.

Karltex

Lagret utvidgas tydligt till försäljningsområdet

Karltex.se’s inredningsarkitekt hamnade hos Bruynzeel. Den slutliga lösningen var en praktisk förvaringslösning där lagret diskret kunde förlängas till försäljningsområdet. På grund av den mattsvarta finishen är det mobila lagersystemet harmoniskt integrerat med butiksinredningen. Speglarna skapar en rumslig effekt som får utrymmet att verka större än vad det faktiskt är.

upptäck våra lösningar

 

Karltex

Mobil lagringslösning

Ett mobilt lagringssystem kräver endast en åtkomstväg, vilket praktiskt taget fördubblar lagerutrymmet jämfört med traditionella lagerhyllor. Karltex.se har redan upplevt att effektiv användning av utrymme och tillgänglighet för anställda och kunder går bra ihop. Ökad lagerhållning minskade också ‘no’ försäljningen.

jag vill ha råd

.

Cookie

Vi vill använda cookies och ber om ditt tillstånd att placera dem.

Den nödvändiga är alltid aktiv; när du klickar på "acceptera alla cookies" accepterar du alla valfria cookies. Om du vill välja vilka kakor som ska accepteras, klicka på knappen "cookie-inställningar".

Inställningar för cookies

Vi vill använda cookies och ber om ditt tillstånd att placera dem.

Nödvändiga cookies hjälper oss att göra webbplatsen användbar genom att möjliggöra grundläggande funktioner som sidnavigering och tillgång till säkra områden på webbplatsen. Webbplatsen kan inte fungera korrekt utan dessa cookies.

Anonyma statistiska cookies hjälper oss att förstå hur besökare interagerar med webbplatser genom att samla in och rapportera information anonymt.

Analytiska cookies hjälper oss att förstå hur besökare interagerar med webbplatser genom att samla in och rapportera information.

Marknadsföringscookies används för att spåra besökare på olika webbplatser. Avsikten är att visa annonser som är relevanta och engagerande för den enskilda användaren och därmed mer värdefulla för utgivare och tredjepartsannonsörer.