Motiveras du av att ingen dag är den andre lik och att du ständigt får utvecklas? Är det viktigt för dig att få ta ägandeskap över ditt arbete och tillhöra en öppen företagskultur? Vi söker dig med ett tekniskt intresse, som drivs av att få arbeta med många olika typer av kontaktytor.

Om företaget

Bruynzeel Storage Systems tillverkar och säljer förvaringslösningar för kontor, arkiv, museer, lager, bibliotek, sjukvård och butiker. Som producent, konsult och installatör är Bruynzeel Storage Systems marknadsledande inom utrymmesbesparande förvaring. Bruynzeel finns i nio europeiska länder via sina egna försäljningskontor och har sitt huvudkontor i Holland. Det skandinaviska kontoret är beläget i Partille där elva medarbetare arbetar i ljusa och trivsamma lokaler. Kulturen präglas av högt i tak och frihet under ansvar.

Arbetsuppgifter

Tjänsten som projektkoordinator är en bred roll där du kommer att få vara med i hela processen, från att en potentiell affär kommer in från säljaren till att förvaringslösningen är på plats. Processen börjar med att du stöttar säljarna i offertarbete och kalkylering, där du med hjälp av AutoCAD ger kunden en bild av hur produkten kommer att se ut. Du har sedan kontakt med leverantörer för att se till att rätt material levereras, montörer för att boka montage och kunder för att följa upp leveransen och hantera eventuella reklamationer. Som projektkoordinator är du rådgivande för både kunder, säljare och projektledare och har fullt ansvar under genomförandefasen.

Formella krav

• Avslutad gymnasial utbildning, inom teknik är meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska, norska är meriterande
• God datorvana
• Det är meriterande med arbetslivserfarenhet från en teknisk kundorienterad roll

Vi tror att du är en utåtriktad person som tycker det är roligt att kommunicera med nya människor. Du är inte rädd för att dirigera den andra parten i rätt riktning eftersom det är viktigt för dig att leverera rätt lösning. Ett högt tempo trivs du med och du är van vid snabba ändringar, vilket gör att du är duktig på att prioritera i ditt arbete. Att ta eget ansvar är en självklarhet för dig och du är van vid att strukturera ditt angreppssätt. Slutligen tror vi att du har en förståelse för affärsmässiga och ekonomiska principer.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Sävedalen
För denna rekrytering använder vi oss av Bravura. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då de gör ett löpande urval. Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange att det gäller denna tjänst som det gäller.
Välkommen med din ansökan!